Nieuwe hockeyshirts! Alleen vandaag nog voor € 23 !!
1-6-2013  |
LET OP: alleen vandaag nog een nieuw MHC Bommelerwaard shirt voor 23. Vanaf maandag 3 juni is de prijs 29,95.
Maak gebruik van de korting van 7 !
De nieuwe shirts, inclusief de nieuwe keepersshirts, zijn exclusief te koop bij onze sponsor Sport 2000 Stehmann, Gamerschestraat 12 te Zaltbommel. Dankzij onze hoofdsponsor Rabobank is de aanschaf van je nieuwe shirt extra aantrekkelijk. Tot en met vandaag, zaterdag 1 juni kost het shirt slechts € 23,00. Ondanks het duurdere, modernere materiaal is het nieuwe shirt hiermee bijna € 7,- goedkoper dan het huidige shirt. Vanaf 3 juni is de prijs van het shirt € 29,95.
Er liggen speciale bestelformulieren in de winkel en je kan het nieuwe MHC Bommelerwaard shirt ook passen (alle maten zijn aanwezig). Je shirt kun je eind juli afhalen bij Stehmann. Stehmann informeert je hier rechtstreeks over.
Het bestuur en de Sponsorcommissie zijn met onze hoofdsponsor, Rabobank, overeengekomen dat m.i.v. het seizoen 2013/2014 alle nieuwe MHC Bommelerwaard shirts zijn voorzien van de naam Rabobank.
Je begrijpt dat we vanaf het nieuwe seizoen niet meer kunnen spelen in de oude shirts omdat de nieuwe shirts bij de KNHB staan geregistreerd als officieel wedstrijdtenue. Dit geldt voor alle wedstrijd spelende leden, van jongste mini tot oudste veteraan. Ook heren 1, dames 1, jongens A1 en meisjes A1 worden verzocht de nieuwe shirts te bestellen. De sponsorcommissie neemt binnenkort contact op met de desbetreffende coaches om over de eventuele specifieke (rug) sponsors te praten.

Bij Sport 2000 Stehmann kan je natuurlijk ook terecht voor je MHC hockey sokken, schoenen, rokjes, broeken, bitjes, trainingspakken en sticks.

Wil je er zeker van zijn dat je het aankomende seizoen wedstrijden speelt, bestel dan vandaag of morgen je shirt bij Sport 2000 Stehmann en maak gebruik van het aanzienlijke voordeel.