Funkey nieuws
9-2-2014  |

Funkey nieuws

De funkey kinderen zijn al weer een paar weken in de gymzaal van de Franciscusschool aan het funkeyen. Dat gaat erg goed en de zaal is flink gevuld met de grote groep kinderen en trainers.

Vanaf maart mogen de funkeyers uit groep 2 (van de basisschool) op zondagochtend meedoen met de wedstrijdjes voor de benjamins. Op die manier kunnen ze ook al een beetje proeven aan het echt hockeyen. Tijdens de training doen we ook al af en toe wedstrijdjes.

12 maart starten wij weer met de trainingen buiten en omdat we zoveel aanmeldingen hebben, gaan we dan met een vierde groep beginnen. We hebben nog een paar vrije plaatsen, dus als er nog kinderen zijn uit groep 1 en 2, meld je aan. Maar wacht niet te lang met je aanmelden!

Groetjes Nelleke  Spronk en Klaartje Groenendijk-Welten