Uurtje(s) over ?
2-8-2014  |
Beste leden,

De aanvang van de eerste trainingen en het eerste wedstrijdweekend zijn bekend gemaakt.

Wij willen er graag voor zorgen dat u dan een goed verzorgd terrein aantreft. Er zal zeer waarschijnlijk nog een klusdag geprikt moeten worden voor eind augustus want uw hulp is hierbij hard nodig!

Er zijn genoeg klussen die ook al eerder opgepakt kunnen worden en niet hoeven te wachten tot een klusdag. Heeft u ruimte om bij te springen meld u dan bij Frits Busman van Facilitair Beheer of Frederik van der Lee (vrijwilligerscommissie).

Klussen waar u aan kunt denken die te doen zijn:
Dieptereiniging keuken en bar en opslagruimte;
Vegen van de velden;
Verjagen van mollen (zijn niet op vakantie gegaan helaas);
Bladverwijderen op en rondom velden;
Herstel hekwerk op diverse plaatsen;
Divers herstel planken rondom veld 1;
Ramen zemen clubhuis rondom;
Schilderwerk kleine raampjes rondom;
Schoonmaken putjes clubhuis;
Hele terrein onkruidbestrijding en verwijderen;
Terugsnoeien haag langs veld 2
En er is meer ...

Genoeg te doen wat ook echt nodig is om het seizoen weer leuk en aangenaam te kunnen beginnen.

Andere clubs hebben breed opgezette commissies voor terrein- en clubhuis beheer. Wij ontberen dit. Vacatures staan open. Laat uw gedachten eens gaan of u een structurele bijdrage kunt leveren.

Toetreding tot de commissies is ook welkom als u denkt van dienst te kunnen zijn bij het helpen opzetten van structuren. Alles wat we nu laten ontstaan is van onschatbare waarde als we eenmaal naar het nieuwe complex gaan.

Kunt u alleen een keer adhoc inspringen dan is dit dus ook zeer welkom. Dit kan taakgericht zijn. De club wordt geholpen en u pakt iets op wat afgebakend is waardoor u weet waar u aan toe bent.  Vele handen maken licht werk. En alle beetjes helpen. De club heeft een onderhouds- en schoonmaakplan die de basis vormt voor de uit te voeren werkzaamheden

Bedankt voor uw aandacht en wellicht tot horens,

namens,
Bar- en accommodatiecommissie en Facilitair Beheer