!! PROMO !! Woensdagavond 17 september !! Midweekborrel
14-9-2014  |

• Veteranen A en B en Dames II trainen op woensdag
  • Miniveld gereserveerd voor ouders van leden en seniorleden die even een balletje willen slaan
  • Champions league voetbalwedstrijd samen kijken

Wij hebben in de aanbieding:

Charmante barman (hij tapt ook goed)

verder zorgt hij voor:
Heerlijke chickenwings die u bij uw drankje kunt bestellen
Borrelnootjes die lekker weghappen
Het miniveld dat deze voor u vrij is van 20.00uur tot 21.30uur
Champions league voetbal op televisie
Een goed gesprek als u daar behoefte aan heeft
Beantwoording van (hockey)vragen. Hij weet veel en is sterspeler van Heren I
Sfeerverlichting
Goede muziek
De perfect serve van uw drankje

U kunt dus in een sfeervolle ambiance genieten van een drankje en op de achtergrond voetbalbeelden (in beginsel zonder geluid). Keuze wedstrijd is nog niet gemaakt, hangt af van aanbod op de zender.

Gebruik miniveld
De barcommissie biedt ter kennismaking het gebruik van het miniveld aan.
Dit is deze avond bedoeld voor ouders van spelende leden en seniorleden voor een partijtje hockey tot een maximaal aantal van 8 tegen 8. Na die inspanning kunt u genieten van een drankje en 2e helft Champions league of een goed gesprek met de aanwezigen.

Komt u langs voor het spel op het miniveld dan zijn er wel leensticks beschikbaar. Scheenbeschermers altijd verplicht en moet u zelf voor zorgen. Bitjes zijn niet verplicht maar wel verstandig en aan te raden om te gebruiken. Voor ouders die het eens willen proberen maar geen lid zijn willen wij wel waarschuwen dat u niet onder de algemene ongevallenverzekering van de vereniging valt. De serieuze toon in dit bericht is de waarschuwing dat u alsdan voor eigen rekening en risico deelneemt aan het spel op het veld.

Heeft u interesse om eens eens een balletje te slaan maar hier vragen over bel dan met Frits Busman, tel 06-17707269

Wie treft u zoal aan op de woensdagavond vanaf circa 21.45uur?

Onze dames II lopen graag binnen voor een drankje na de training en ook de heren veteranen A en B trainen gewoon door in de kantine (hefoefeningen voor de armspieren). Zijn ze eens een keer niet fit voor het spel, door intensieve training gaat de 3e helft altijd goed.

Onze trainers Thomas en Sebas zijn echte kroegtijgers en drinken na gedane arbeid graag gezellig een glaasje mee. Wilt u weten wat sebassies zijn dan kunnen zij u dat uitleggen.

Frederik van der Lee is er ook meestal en vast wel te porren voor een goed gesprek. Veel mooie verhalen over hoe het keepen vroeger was zonder praktisch enige bescherming.

Tot slot
Komt u eens van die bank af, pak de fiets of maak een wandeling langs de club en loop gezellig binnen. Home is where the heart is en onze club heeft al heel veel hartsvrienden. Ontdekt u ook die gezellige woensdagavond bij MHC Bommelerwaard?!

Laatste ronde rond 23.00uur.

Tot ziens op de club,
namens