Door weer en wind
18-1-2015  |

Vandaag is er weer de wekelijkse hockeytraining om 11.00uur.

De nieuwe groep dames laten zich niet door een kans op een bui tegen houden. Ter bescherming tegen de voorspelde lagere gevoelstemperatuur wordt gewoon passende kleding aangetrokken.

De dames zullen na het warm slaan waarschijnlijk gauw weer overgaan tot het spelen van een partijtje. De kids die mee komen kunnen met een trainingsprogramma mee doen.

Even een uur lekker sporten en daarna binnen in de kantine gezellig samen zijn, kopje koffie bij en een klein lunchhapje.

De poort van het complex zal vanaf 10.00uur open zijn. Dus ook als je buiten de trainingsactiviteit om even zelf een balletje wil slaan dan is daar de gelegenheid toe.

Heb je gisteren de nieuwjaarsreceptie gemist dan is er vandaag ook de gelegenheid om de nieuwe look van onze kantine te zien. Opgeruimd en fris ziet het er uit en dat dankzij Rabobank Bommelerwaard.

Bar- en accommodatiecommissie