Alaaaafffff!! Mededelingen van de barcommissie
14-2-2015  |

Carnaval 2015

Voor degenen die dit jaar met Carnaval het feestgedruis in gaan, heel veel plezier. Vandaag om 13.11uur de optocht en daar zullen velen van ons elkaar vast wel treffen. Voor alle senioren die gaan hossen; houd wat geld in de pot voor zaterdag 7 maart 2015 als we los gaan met het seniorenfeest: Senior Request!

Valentijnsactie

De valentijnsactie van Bistro In Petto en de barcommissie is verlopen.

Er zijn geen kaarten binnengekomen en daarmee is er ook geen Valentijnsmatch die gewonnen heeft. Voor diegenen die getwijfeld hebben jammer maar helaas; volgende keer gewoon doen want de winstkans was dus zeer groot! De barcommissie gaat met Bistro In Petto in overleg om te kijken of de dinerbon gauw een keer aan een andere leuke actie gekoppeld kan worden.

Voorjaarsvakantie (goed hockeyweer voorspeld!)

MHC Bommelerwaard wenst iedereen een fijne voorjaarsvakantie toe.

De KNMI weersvooruitzichten geven goed hockeyweer aan. Er is een sleutelprotocol om toegang tot het complex te kunnen krijgen voor wie wil hockeyen. Zie hiervoor de bijlage. Dus wil je hockeyen om er alvast een beetje in te komen, bel dan voor de sleutel of er kunnen ook afspraken gemaakt worden voor het openen en sluiten. Een dag niet gehockeyd is een dag niet geleefd!

Voor meer info om toegang te krijgen tot het complex. Bel met Facilitair Beheer, Frits Busman, tel. 06-17707269. De eerste groep heeft zich gisteren al gemeld.

Tot slot

We kijken er naar uit om iedereen nu al weer heel snel op de club te mogen verwelkomen. Dankzij de sponsorcommissie en de hartsvrienden wordt dat een verrassend moment!

Met vriendelijke groet,

MHC Bommelerwaard