Onverwoestbaar beestje
14-2-2015  |

Onze tractor heeft weer de eerste maaiuren gemaakt. Tijdens de winterstop had een muizenfamilie een nestje gemaakt in het motorgedeelte van de tractor. Dit zorgde uiteindelijk voor rook en waar rook is, is vuur. Dat was gelukkig zo opgelost. Inmiddels heeft de tractor de jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad en is klaar voor weer een heel seizoen tuffen op het gazon en op de velden om deze met de borstelmat te vegen.

Het gras was veel te lang geworden. Vlak voor de winterstop had het maaien nog een keer moeten gebeuren maar toen was het zo'n natte periode waardoor het werk niet meer ingepland kon worden.

Vandaag met het zachte weer en droge bodem is het gazon gemaaid en ziet alles er gelijk weer strak uit. De tractor kon dankzij de scherp geslepen messen het werk goed aan.

Van de week worden de velden geveegd, bladeren weggeharkt en zullen enkele hekwerkreparaties uitgevoerd worden. Dit alles om u goed te kunnen ontvangen als eenmaal de trainingen en wedstrijden weer beginnen.

In de bijlage enkele foto's.

MHC Bommelerwaard

Facilitair Beheer