Dames trimhockey zondag en meer ...
1-3-2015  |

Vandaag starten de dames trimhockey zondag met hun eerste reguliere clubtraining.

Een enthousiaste jongedame gaat vandaag de dames trainen. Het is mooi weer dus een betere start is niet denkbaar. Na de training zullen de dames weer gezellig samen van een lichte lunch genieten. Mocht u even gezellig binnen willen lopen dan bent u meer dan welkom.

Verder is de club vandaag in ruste. Wel komen de dames I na hun oefenwedstrijd die ze uit spelen nog naar de club om gezellig samen te zijn.

De poorten van de club zullen vanaf 10.30uur open zijn tot zeker wel 16.00uur.

Dus ook als u er nog even uit wilt om een balletje te slaan dan is er daar alle gelegenheid toe.

Facilitair beheer gaat vandaag ook aan de slag met enkele klusjes.

Zo gaat er alvast het podium voor het seniorenfeest neergezet worden en wat terreinwerk moet gedaan worden. Mocht iemand mee willen helpen en de handen uit de mouwen willen steken dan ook bent u meer dan welkom.

Belangrijke klus is om van veld 2 nog de herftsbladeren weg te harken. Voor iemand alleen enkele uren werk maar met een gezamenlijke inspanning wordt dat een fluitje van een cent.

Misschien tot ziens op de club vandaag! En anders tot van de week op de club, komende zaterdag bij de wedstrijden en ..

ALLE OUDERS VAN ONZE MINI'S EN (JEUGD)LEDEN, SENIOREN, HARTSVRIENDEN EN SPONSORRELATIES, U ZIEN WE TOCH ZEKER WEL BIJ HET HET SENIORENFEEST? "SENIOR REQUEST” ZATERDAGAVOND 7 MAART 2015 VANAF 20.30UUR! HET FEEST VOOR ETTELIJKE UURTJES SWINGPLEZIER DAN IS HET CLUBHUIS DE PLACE TO BE.

DE AANMELDINGEN LOPEN ZEER GOED EN HET BELOOFT EEN MOOIE AVOND TE WORDEN. TOT DAN!

BAR- EN ACCOMMODATIECOMMISIE

PETRA, MARJOLEINE, FRITS EN IGOR (a.i.)