Geslaagd seniorenfeest
10-3-2015  |
Het was een mooie avond met een hele fraaie opkomst. De zaal was goed gevuld. Live muziek van Afslag 17 met mooie nummers op de playlist. De laatste 2 uur heeft DJ Gijs gedraaid en dat deed hij met verve. Hij kan dus nog meer dan alleen maar goed hockeyen! Af en toe, ugge ugge, een dot rook de zaal in, schalen met hapjes die rond gingen, dames II met partners die zeer fraai uitgedost binnen stapten, dus het feest wast helemaal compleet.

Zie in de bijlage een foto van Dames II.

Een behoefte lijkt met dit feest ingevuld en dat smaakt naar meer. De barcommissie zal in overleg gaan met andere commissies die zorgdragen voor evenementen. We gaan dan kijken hoe het seniorenfeest terugkerend ingepast kan worden in de te vormen jaarkalender met evenementen.

Gebleken is dat naast Jaap en Frederik, ook zeker Dames II een volgende keer niet mogen ontbreken. Zij brachten enorm veel feestvreugde mee de zaal in.

Iedereen die afgelopen zaterdag is geweest; heel veel dank. Dankzij u hebben we een geslaagde avond gehad en het was mooi om met zo'n grote groep mensen gezellig samen te zijn.

Voor iedereen die deze keer heeft laten schieten of verhinderd was. Kom volgende keer wel gezellig! Dan zal de aankondiging nog ruimer van tevoren zijn zodat de kans zo groot mogelijk is dat u dan ook (weer) aanwezig kunt zijn.

As woensdag bij de midweekborrel zal de trekking gedaan worden van het senior request lied. De DJ had een keuze gemaakt voor het laatste nummer van de avond. Degenen die dat nummer ook  gekozen en ingeleverd hebben, dingen meer naar een dinerbon van bistro In Petto. De laatste dans deze avond werd swingend ingezet door dames II. Het door de DJ gekozen nummer was Last dance van Donna summer.

De kanshebbers voor de dinerbon zijn:
Cynthia en Jacco Maas
Ronald en Marieke Veuger
Patrick Fiolet
Sander
Suzanne Zandvoort
Coert Zondervan

Zodra de winnaar van de dinerbon bekend is zal dit op de website bekend gemaakt worden.

MHC Bommelerwaard
Barcommissie

Petra, Marjoleine, Frits en Igor (a.i.)

Bijlage: damesII.jpg