Midweekborrel by candlelight
11-3-2015  |

Vanavond pakt onze barman Justin weer uit!

Vanaf circa 21.15uur is er barservice.

Voor de mannen op tv de wedstrijd Chelsea-Paris st. Germain.

Voor de vrouwen aangename muziek, een mooie loungehoek met salontafel (tafel staat er sinds gisteren), kortom uitnodigend om even te komen opladen voor de rest van de week.

Onder toeziend oog van de aanwezigen zal de trekking gedaan worden van de winnaar van de dinerbon van bistro In Petto. Als Jaap Brummelkamp vanavond aanwezig is dan valt hem als oud veurzitter die eer toe.

Zie ook het verslag van het feest op de website:

Voor mannen en vrouwen biedt de club een borrelnootje, toastje kaas, olijfjes en misschien ook nog wel iets lekkers uit de oven.

Mocht er voor dames die er even uit willen toch nog drempelvrees zijn om binnen te stappen dan zal Justin die met een warm welkom zeker weg weten te nemen.

Dames MA2 en MA3 zijn ook van harte welkom om na de training  gezellig binnen te lopen en nog even leuk samen te zijn. De bar biedt een ruim assortiment frisdranken en diverse alcoholvrije drankjes die genuttigd kunnen worden.

De nieuwe zaalinrichting die er is gekomen dankzij onze hartsvrienden en sponsorcommissie is een enorme verbetering. De zithoek bij de haard maakt het zeer huiselijk en gezellig. De tafels met banken bieden een mooie zitplek en natuurlijk zijn er de vertrouwde statafels met barkrukken.

Er zijn alweer twee midweekborrels geweest en elke keer weer zijn het sfeervolle avonden.

Laat u zich er dus niet van weerhouden om er gezellig even uit te gaan.

Tot vanavond,

MHC Bommelerwaard