Super family Sunday bij MHC Bommelerwaard, zondag 22 maart 2015
20-3-2015  |

Wilt u een dagje c.q. een paar uurtjes uit met de familie? Dat kan bij MHC Bommelerwaard!

Wat is het programma?

• Veteranen A speelt als enige seniorenteam thuis tegen MHC MEP HA om 11.00uur. Dat belooft een uitdagende wedstrijd te worden voor onze senioren en ongetwijfeld mooi spel om van te genieten.

• Ook om 11.00uur tot 12.00uur trainen de dames trimhockey. Dit is een trainingsuur die is opgebouwd uit een warming up, oefenen van de diverse hockeyslagen, enkele oefeningen en standaardafronding van de training: een partijtje!

Waarom is het voor u leuk om gezellig naar de club te komen met de familie?

• Mama kan nu de zomer nadert (alsnog) de goede voornemens ten uitvoer brengen en als proef aanhaken bij de trimhockeydames (bitjes te koop op club, scheenbeschermers verplicht, leensticks op club aanwezig);

• Papa kan de handen uit de mouwen steken en helpen bij een paar klusjes die moeten gebeuren;

• De kids mogen plezier maken op het miniveld door lekker te gaan hockeyen of er zijn nog genoeg andere opties voor vermaak;

• De bar is open vanaf 10.30uur.

Gevonden voorwerpen

• Er liggen enorm veel gevonden voorwerpen op de club. Spullen die kennelijk niet gemist worden. Sommige kledingstukken lijken de moeite waard om toch even voor te komen kijken. Dat kan ook op deze zondag.

Wat wordt er geboden voor de kids?

• Binnen kan geschaakt worden, Jenga hebben we, twee sjoelbakken, duplo voor de allerkleinsten of wat u verder zelf aan speelgoed meebrengt voor het vermaak;

• Heitje voor een karweitje klusjes (beperkt aanbod): denk aan vegen kleedkamers, terrein rond voor zwerfvuil, ordenen van de gevonden voorwerpen;

• Spellen die buiten gespeeld kunnen worden: Hockeyvariant op het sjoelen , hockey gatenspel wie de hoogste score haalt, een hockeyvariant op het blikgooien waarbij spelenderwijs het scoopen geoefend kan worden;

• Ranja.

Wat wordt er gevraagd van de papa's (en mama's die willen)?

• Wat hekwerkreparaties moeten dringend gebeuren;

• Veld 2 moeten nog wat herfstbladeren weggeharkt worden, idem looppad rondom;

• Veld 1 en 2 zouden geveegd kunnen worden met tractor en veegborstel;

• Het gras kan weer een maaibeurt gebruiken;

• Rondje parkeerterrein om zwerfvuil te verwijderen (presentatie tbv bezoekers club)

• Herstel straatwerk bij werkmaterieelcontainers dat open was gelegd ivm verstopping drainage van de velden.

Bij voorbaat dank!

Wij hopen dat menig ouder graag even gezellig naar de club komt. Het spreekt vanzelf dat u na gedane arbeid door de club een kopje koffie krijgt aangeboden (met koekje bij). Als u nu reeds vooruit kunt kijken dat dit voor uw familie de ideale invulling van de zondag gaat worden, meldt u dit dan alvast via [email protected] of bel met Facilitair Beheer tel 06-17707269.