2e paasdag, "Thé en passant"
5-4-2015  |

Geen zin in lange files naar woonboulevard of keukenshows? Gruwelgedachten bij het schuifelen door de Ikea of andere woonwarenhuizen? Eieren op? Geen plannen gemaakt en toch iets willen doen?

MHC Bommelerwaard heeft de poort open vanaf 12.00uur. (Jeugd)leden die even een balletje willen slaan, kunnen terecht. Facilitair Beheer gaat enkele klusjes doen dus het clubhuis is ook open.

Ranja voor de jeugd staat klaar en kan zelf gepakt worden. Easy listening muziek staat binnen aan en de banken geven genoeg ruimte om even te loungen met de haard gezellig aan.

Voor de ontspanning en ter vermaak zijn er diverse spellen die gebruikt kunnen worden. Denk hierbij aan twee sjoelbakken, Back gammon, Rummikub, schaak- en dambord, Jenga, Zeeslag, Pim pam pet, duplo is er en voor buiten kunnen op verzoek een drietal hockeyspellen uitgezet worden. Bij genoeg animo kan met de actieve speaker die de club heeft ook voor een muziekje bij het buitenspelen gezorgd worden.

Voor de Bob de Bouwers onder ons ligt er heel veel bouwmateriaal waar iets fraais mee gecreëerd zou kunnen worden. Zie hiervoor de foto in bijlage.

"Heitje voor een karweitje” taken kunnen aangevraagd worden. Er is altijd wel iets te doen. Maar voorop staat dat de club open is om gewoon gezellig te kunnen hockeyen en elkaar te treffen.

Weersverwachting:

Bewolking met kans op een spatje regen. In de middag ontstaan er gaten in de bewolking en kan de zon zich laten zien. Matige windkracht en een temperatuur die in de middag tot circa 11 graden komt.

Het is natuurlijk slim om als je zin hebt om te komen hockeyen dan even vrienden en vriendinnen te app'en/bellen of ze ook aanhaken.

Onze jeugdleden die op het Cambium zitten en mee gaan doen met hockey bij het Olympic moves evenement, kunnen misschien nog wel gaan oefenen voor de wedstrijden van aanstaande vrijdag.

Wellicht tot ziens. Op de club liggen nog wat chocolade eitjes om van te snoepen.

Vriendelijke groet,

Barcommissie/Facilitair Beheer