Vorige week was de laatste training van het allereerste blok Funkey!
29-11-2012  |
Vorige week woensdag is de laatste training van het allereerste blok van Funkey op de club op een gezellige manier afgesloten! Het was wel wat koud en het werd ook al een beetje donker, dus aan het einde lekker de kantine van de club in om daar te snoepen van de pepernoten, te genieten van het verdiende drinken en als klap op de vuurpijl ook nog eens een cadeautje....van Sinterklaas!
Al met al een geslaagde training, maar eigenlijk kunnen we stellen dat het een geslaagd eerste blok is geweest. We hebben hartstikke fijne begeleiders, de structuur kwam er steeds beter in en de kinderen kwamen altijd met zin en gingen met rode wangen en een lach op het gezicht weer naar huis (en ook wel een beetje moe). Ouders vertelde ons vaak dat hun zoon of dochter niet kon wachten tot het weer woensdag was. Daar doen we het natuurlijk voor!

Vanaf 9 januari 2013 begint blok twee en dit wordt binnen gegeven. Dit blok zal 8 keer plaats vinden. Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar voor jongens en meisjes die vier of vijf zijn!
Voor de Funkeyers die na het eerste blok om wat voor reden niet meer door gaan, VERGEET NIET Z.S.M. OP TE ZEGGEN bij onze ledenadministratie (een mailtje is voldoende)! Wil en kun je lekker door gaan dan hoef je niets te doen en zien we je weer op 9 januari! Een hele gezellige decembermaand gewenst door het Funkeyteam!