Geslaagde laatste senioren competitiespeeldag
8-6-2015  |

Gisteren was de laatste speeldag op zondag.

Mooi weer, veel publiek, een barbecue georganiseerd door Dames I en heren I, mooie wedstrijden en een hele gezellige 3e helft.

De barcommissie bedankt Heren I en Dames I voor de inzet om deze laatste senioren speeldag van het seizoen zo'n succes te maken. Zij hadden de barbecue georganiseerd en aangeboden voor de aanwezigen. Dit heeft zeer sfeerverhogend gewerkt. De zonnige dag maakte het helemaal compleet. Voor de gelegenheid hadden Justin en Gijs een drietal geluidsboxen buiten gezet waardoor ook de muzikale omlijsting tip top in orde was.

Mariƫlle Louvet van Dames II had aangeboden te helpen en dat was zeker even nodig.

Ook de jeugd heeft geholpen. Zij hebben onder andere de tosti's gemaakt en nog wat andere hand en spandiensten verricht (zie foto)

Één wanklank deze dag is de schade die is ontstaan aan ons nieuwe tuinmeubilair. Mocht iemand van de bezoekers van gisteren kunnen laten weten wie voor die schade verantwoordelijk is dan kan er met facilitair beheer contact opgenomen worden. De kapotte stoelen werden einde dag aangetroffen in de achterste linker kleedkamer (zie bijgaande foto).

In het verlengde hiervan vragen we ook alsnog aandacht voor schade die is ontstaan aan ons systeemplafond in de gang. Met een voetbal of sticks zijn die kapotgeschoten c.q. geslagen (zie foto). Dit schadefeit is van vorige week maandag en moet gebeurd zijn kort voor aanvang van de training of tijdens de training, tussen 16.00 en 18.00uur. Als iemand hiervan getuige is geweest dan kan ook dit gemeld worden bij facilitair beheer.

De kosten aan het plafond bedragen circa 50,-. Kosten van de twee kapotte stoelen wordt geschat op eveneens 50,- (vervangingswaarde).

Mochten de schuldigen van de veroorzaakte schade zichzelf durven melden dan zou dit zeer op prijs gesteld worden. Dat is ook beter dan aangewezen worden en dan verantwoording moeten komen afleggen bij het Bestuur.

Graag vragen we aan iedereen om mee op te letten dat er op onze club niet onnodig zaken kapot gaan. Per ongeluk kan altijd iets gebeuren maar dat er express schade wordt veroorzaakt dat kan gewoon niet.

Om met een vrolijke noot te eindigen:

Een gezellige barbecue is voor herhaling vatbaar en daarvoor hoeven we gelukkig niet lang te wachten. Zaterdag 20 juni is het alweer feest! Daarvoor op zaterdag 13 juni is er nog de bling bling mini slotdag waarvoor de Minicommissie alles uit de kast haalt om MHC Bommelerwaard goed op de kaart te zetten.

Met vriendelijke groet,

MHC Bommelerwaard