Ouder-dochter hockeywedstrijd MD3
15-7-2015  |

Het officiĆ«le seizoen zit erop en als kampioen verdien je een waardige afsluiting. Zo werd er door de sponsor van het team (Kruit Infra Survey) voorgesteld om een ouder-dochter wedstrijd te organiseren met aansluitend een BBQ op de club.

Deze activiteit was nieuw voor de club buiten het seizoen en na overleg met de barcommissie werd dit idee enthousiast omarmd

Afgelopen zaterdag was het dan zover. Om 15.00uur werd iedereen verwacht.  Het weer was uitstekend en bijna alle meiden met ouders waren aanwezig. Wat nu volgt is een impressie van hoe deze wedstrijd verliep:

Onder leiding van coach Stijn kregen de meiden nog een pep-talk en Peter besprak nog een tactiek met de ouders. Scheidsrechters Koen en Erwin gaven het startsignaal en het spel was begonnen. Na een fanatieke aanval van de ouders kwamen de ouders op voorsprong 1-0. Ook een 2-0 kon helaas niet voorkomen worden. Ondanks de achterstand bleven de meiden fanatiek. Gezien de hoge temperatuur werd door de barman Frederik een tussentijdse drinkmoment ingelast. Het spel werd hervat en de ouders wisten niet van opgeven en kwamen met 3-0 voor. Ook de meiden bleven komen en dit werd uiteindelijk beloond,  3-1. Het was enorm warm en tijd voor nog een rustmoment. Na de rust hadden de meiden nog steeds energie en helaas bij de ouders werd het minder. Ook keeper Mark werd om de tuin geleid en het werd 3-2. Beide scheidsrechters bleven kritisch. De meiden zagen nog een aanvallende kans en ook die werd benut 3-3. De ouders raakte uitgeput en zo maakte de meiden in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt en werd het 3-4. Helaas konden de ouders de kampioen niet verslaan. Deze prachtige maar ook zware wedstrijd werden nog bezegeld met shoot-outs. Ook hier waren de meiden toch wat te sterk.

Na zo'n sportieve middag was het tijd voor ontspanning. De bar bemand door het geweldige duo Frits en Frederik, muziek van 100% feestNL en een goed verzorgde BBQ maakte het geheel tot een geslaagde afsluiting van de MD3.

Bij deze willen wij Frits en Frederik bedanken voor het mede mogelijk maken van deze onvergetelijke middag en avond. Het was zo'n succes dat we volgend seizoen met deze samenstelling (MD3-oud) wederom deze activiteit willen organiseren.

Mocht je nou aan het einde van het volgende seizoen denken dit wil ik ook met ons team? Neem dan contact op met de barcommissie. En neem van ons aan het wordt een ervaring om nooit te vergeten!

Zie bijgaand een fotocollage met een impressie van deze gezellige dag.

Sportieve groeten,

Ouders MD3