Update verhuizing
7-9-2015  |

Het is even stil geweest maar achter de schermen zijn we druk bezig met de verhuizing. September en oktober staan in het teken van de aanbesteding. De aanbestedingen voor het complex en voor het clubhuis zien er verschillend uit, hieronder beschrijven we hoe de vlag er voorstaat.

Het complex

We leggen nu de laatste hand aan het contract wat naar de aannemers gaat. Eind september/ begin oktober nodigen we aannemers uit om een aanbieding te doen om het werk uit te voeren. We verwachten dan begin december definitief met de gekozen aannemer in zee te gaan. Deze aannemer zal dan in februari 2016 aan de slag gaan om het terrein en de velden naar onze wensen te realiseren. Dit betekent:

1.Een nieuw waterkunstgrasveld

2.Een nieuw zand ingestrooid kunstgrasveld

3.Een zand ingestrooid kunstgrasveld waarvan we de toplaag van het huidige veld 2 meenemen

We zullen zoveel mogelijk vanuit het oude complex meenemen, zoals de verlichting van de huidige velden. We zullen 2 van de 3 velden verlichten.

Het clubhuis

We hebben een aantal aannemers gevraagd om in te schrijven om de bouw van het clubhuis te mogen doen. Midden september verwachten we alle aanbiedingen binnen te hebben, waarna we een keuze gaan maken welke aannemer we het werk gunnen.

De afgelopen tijd hebben we gewerkt aan het programma van eisen en een ontwerp van het clubhuis. We hebben de aannemers deze informatie gestuurd om hier hun invulling aan te geven. Dinsdag 1 september was er een inloopavond waar we het ontwerp hebben gepresenteerd. We hebben hier van een aantal leden waardevolle aanvulling op gekregen. We zullen dit waar mogelijk inpassen in het uiteindelijke ontwerp.

Hulp gevraagd

Om de kosten te drukken, hebben we een aantal zaken niet in de huidige begroting op genomen. Deze zaken zullen we via inbreng van leden en sponsors moeten realiseren. We komen hier binnenkort op terug maar vragen jullie al wel over na te denken en ideeen voor leuke initiatieven met ons te delen.

Een greep uit de zaken die we nog niet hebben:

·De bar

·Complete keukeninrichting