Woensdagavond borrel "Let's stick together"
16-9-2015  |

De woensdagen zijn uitgelezen momenten om in ontspannen sfeer met elkaar in gesprek te zijn.

Een drankje en hapje erbij en de mooie en gezellige sfeer van onze kantine maken het altijd een compleet avondje uit.

De woensdag is de vaste trainingsavond van Dames II en veteranen A+B met aansluitend een borrel die rond 22.00uur aanvangt. De bar is over het algemeen reeds geopend tussen 21.00 en 21.30uur.

Commissies die willen vergaderen, coaches en begeleiders die even willen bijpraten, trainersoverleg, mama's en papa's die even samen eruit willen om bij te kletsen. De woensdagavond op de club is het uitgelezen moment om elkaar te ontmoeten waardoor afspraken en/of uw vergaderactiviteiten voor de club met een stuk gezelligheid gecombineerd kunnen worden.

Bent u via uw hockeyende zoon of dochter bij de club betrokken geraakt en mogelijk zelf geinteresseerd om de hockeystick ter hand te nemen. Zowel veteranen en aanwezige dames kunnen alle toelichting en uitleg geven over trainingen en hockeyen in de competitie. Denkt u dat trimhockey iets voor u is en heeft u hier vragen over? Ook dan kunt u alle gewenste toelichting krijgen. Trimhockey trainingsuren staan in het schema op de zondagochtend (dames) en maandagavond (dreamteam gemengd).

Neemt u eens vaker in uw agenda op om op de woensdag gezellig even langs te komen? Het breekt de week leuk op en kunt u naast de weekenden om telkens naar uit te kijken daar ook de woensdag aan toevoegen!

Er zijn vier robuuste steigerhouten (vergader)tafels, twee gezellige zithoeken, de statafels of gezellig aan de toog en ook de bestuurskamer is over het algemeen beschikbaar om te reserveren en zonodig via de bar met roomservice.

Diverse faciliteiten zijn beschikbaar zoals beamer/projectiescherm, flipover , ander vergadermateriaal en wij hebben natuurlijk free wifi. Belangrijke sportmomenten op TV kunnen wij via livestream en beamerprojectie ook aanbieden (verzoeken kunnen altijd tijdig ingediend worden bij de barcommissie).

Vandaag is het de 3e woensdag van september. De dag van de algemene beschouwingen in de 2e kamer.

Algemene beschouwingen zijn er al wekelijks bij MHC Bommelerwaard. Maar op de 3e woensdag in september krijgen deze natuurlijk een extra bijzonder karakter. Ook onze club heeft een soort van miljoenennota nu wij opstomen naar onze nieuwe sportaccommodatie met een investeringssom die zeer ruim boven het miljoen euro ligt. Genoeg stof tot praten en vooruitblikken naar al het moois dat op ons af komt.

Nu het kabinet een feestbegroting heeft gepresenteerd kan de barcommissie deze 3e woensdag van september niet achterblijven.

3ewoensdagavond van september

Vanavond van 22.00 tot 23.00 happie uurtje! Wij verzorgen een hapje, borrelnootje en natuurlijk ook een snack uit de frituur (fout maar wel lekker).

Dus papa's en mama's, veteranen A+B, Veterinnen DDA, Heren I, dames II, dreamteam en funkey trimhockey, zien wij u gezellig vanavond?

Let's stick together!

MHC Bommelerwaard