Update verhuizing 29 oktober
29-10-2015  |
Het is weer tijd voor een update over de verhuizing :-)

Afgelopen dinsdag hebben we het contract getekend met de aannemer: Guido van der Vliet. Een flinke mijlpaal voor de bouw van het clubhuis, want dit betekent dat we eindelijk echt gaan beginnen: Eerst worden gedetailleerde tekeningen gemaakt waarmee we de omgevingsvergunning bij de gemeente aan kunnen vragen. Als die eenmaal binnen is (we verwachten voor het einde van het jaar), dan zal de bouw zo snel mogelijk beginnen. Eind juli 2016 moet het clubhuis er dan in zijn volle glorie staan.

Tijdens de bouw zal Bert van den Hengel ons helpen met het dagelijkse toezicht.

Voor de velden zijn we nog in de selectiefase. We hebben nu 2 potentiĆ«le aannemers geselecteerd, waar we verder mee in gesprek gaan. In november zal de definitieve keuze worden gemaakt.  Begin 2016 zal dan met de aanleg worden begonnen van 3 velden. 1 waterkunstgrasveld en 1 nieuw zandkunstgrasveld, het derde veld is ons huidige veld 2, welke we mee verhuizen.

Ondertussen worden er allerlei initiatieven ontplooid om voor meer geld te zorgen. We hebben een goede basis voor het nieuwe clubhuis en het terrein maar zoals eerder vermeld zijn er nog een flink aantal dingen waarvoor we nog extra geld of andere middelen zoeken. Het is dan ook heel bemoedigend dat de eerste initiatieven en aanbiedingen al van de grond komen!!!

Joost Vugts, 5-11-2015 @ 19:06:09
Zin inn!!