Door wilskracht overwinning ... en hoe!
23-11-2015  |

Onze jongens hebben deze zondag een formidabele overwinning geboekt!

Tegen de sterke koploper is na eerst op achterstand te hebben gestaan, de wedstrijd winnend afgesloten met 6-5.

Een wedstrijd met een wervelend scoreverloop en spannende laatste minuten. Mooie goals van subtiele tip-in tot snoeihard een bal in het net janken. Goals en mooie spelmomenten die we helaas niet in de herhaling terug kunnen zien maar opgesloten zitten in de herinneringen van het publiek die getuige waren van de wedstrijd op deze SUPERRRRR SUNDAY.

100% inzet, perfect gecoached en een goede tactische aanpak van de wedstrijd die zich uitbetaalde.

Halfcourt werd er gespeeld. Bij aanvallen van de tegenpartij stond er een muur van Bommelerwaarders en bij balbezit werd met splijtende passes en veel kracht en snelheid de ruimte gezocht en gevonden. Alles viel op zijn plaats, iedereen deed wat hij moest doen en dat zonder aflatende inzet. En wat een beloning voor al het harde werk.

Enkele veteranen en Pa Hentzepeter zitten vandaag vast thuis met een hese stem. Wat hebben die zich laten horen! En terecht.

Wat onze jongens hebben laten zien is een voorbeeld voor al onze teams:

Geef nooit op, ga altijd door en dan is heel veel mogelijk.

Heren I gefeliciteerd met dit mooie resultaat, jullie kunnen met recht trots zijn en vooral … ga zo door.

MHC Bommelerwaard