Laatste nieuws verhuizing
13-1-2016  |
De voorbereiding voor de bouw van het clubhuis en de aanleg van de velden is nu in een stroomversnelling geraakt.

Aanleg velden

In december hebben we de opdracht voor de aanleg van de velden en het terrein gegund aan Antea. Dit is een bekende partij met veel ervaring in de aanleg van sportcomplexen.
In februari/maart begint de aanleg van de velden. We leggen een vol waterkunstgrasveld aan en een volledig nieuw zandkunstgrasveld. Ook nemen we de toplaag van het huidige veld 2 mee om het derde veld op het nieuwe complex aan te leggen. De verlichtingsinstallaties van de huidige 2 velden worden ook verhuisd. Het streven is om de aanleg van alle velden in de loop van juni 2016 gereed te hebben.

Bouw clubhuis

Intussen vordert de voorbereiding voor de bouw van het clubhuis ook.
We verwachten dat de omgevingsvergunning elk moment wordt verleend. De eerste paal zal dan begin februari de grond in gaan en voor Pasen zal de buitenkant van het clubhuis er al een heel eind staan.

We verwachten dat binnen enkele weken zal gebeuren.
Er worden veel leuke initiatieven ontplooit om geld binnen te brengen voor de verhuizing. Dit is erg goed nieuws. Er zijn nog veel dingen waar we nog geld of andere manieren van sponsoring voor zoeken, zoals beplanting voor het terrein. Binnenkort volgt hier meer over.