Torenspektakel: zondag 17 april 2016
16-3-2016  |

Op zondag 17 april 2016 van 11 tot 17 uur vindt bij MHC Bommelerwaard een groot spektakel plaats.

Van gezellige spelletjes tot persoonlijke cosmetische aandacht, van biologisch eten tot heerlijke homemade gebakjes, van sportieve fashion tot accessoires en kunst voor in je interieur: op het Torenspektakel is er voor iedereen wel wat te doen en ervaar je de Bommelerwaardse gastvrijheid in een sportieve ambiance.

Er zal een muzikale bijdrage zijn en voor kinderen is er ook van alles te doen. In de middag worden er een sport en spel activiteiten georganiseerd.

Op www.torenspektakel.nl zul je als bezoeker, clublid en als kraamhouder alle informatie over het Torenspektakel vinden. Ook kun je vanuit deze website naar de openbare veiling. Dus houd deze pagina goed in de gaten en meld je aan op de Facebook-site van Torenspektakel voor de laatste nieuwtjes, nieuwste deelnemers en de mooiste, meest ludieke kavels van onze openbare veiling.