DRINGEND HULP NODIG
6-4-2016  |
Het aanleggen van het nieuwe complex gaat voorspoedig maar we hebben ook een uitdaging met de beschikbaarheid van de velden.
Vanaf 26 april hebben we 1 veld minder tot onze beschikking.
Veld 1 wordt dan verwijderd en dat betekent dat we 3 speelweekenden (21 mei, 28 mei en 4 juni) moeten uitwijken voor een aantal wedstrijden.

Hockeyclub Den Bosch heeft heel genereus ons voor die weekenden een veld aangeboden!!

Ieder team zal een keer aan de beurt komen om hun thuiswedstrijd dan in Den Bosch te spelen.

Waar we hulp bij nodig hebben is het fluiten van die wedstrijden.

Hierbij de oproep voor ouders, coaches, trainers senioren en alle anderen om ons te helpen om die wedstrijden van scheidsrechters te voorzien.

In de loop van volgende week zullen we de schema's bekend maken welk team wanneer in Den Bosch zal spelen.
We vragen (ouders van) spelers en coaches om voor hun eigen wedstrijden scheidsrechters aan te leveren.

Natuurlijk is dit geen ideale situatie maar we weten dat we op jullie kunnen rekenen.
Als iemand nog andere ideeen heeft: [email protected]
Trudy Robbemondt, 17-4-2016 @ 19:57:22
Wiiwmiwms