Het laatste nieuws rond het nieuwe complex
1-5-2016  |
We hebben een tijdje niets van ons laten horen maar dit betekent niet dat er niets gebeurt is. In tegendeel!

Clubhuis
De bouw van het clubhuis gaat goed. Zoals het er nu uitziet, is het clubhuis in de loop van juli helemaal klaar. Op dit moment wordt het dak gelegd en afgedekt. Ook worden de eerste buitenmuren geplaatst.
Op het dak komt een zogenaamd "sedum-dak"; dit is een dakbedekking van groene plantjes. Dit zorgt voor extra isolatie en zorgt er ook voor het clubhuis mooi in de omgeving past. Ook worden er zonnepanelen op het dak geplaatst. Hierdoor besparen we per jaar een mooi bedrag aan elektriciteit. Al met al verwachten we dat door deze maatregelen en andere slimmigheden in het ontwerp een energie-neutraal clubhuis aan het bouwen zijn.

We zijn nog druk bezig met het bepalen van de inrichting en niet onbelangrijk: Het realiseren van de bar!!

De velden
We zijn in april met de aanleg van de velden begonnen. Dit was later dan de bedoeling. Reden hiervoor is dat we wat twijfels hadden over de gesteldheid van de ondergrond. Na onderzoek is gebleken dat er wat zwakke plekken in de grond zitten op de plaats waar de velden worden aangelegd. Deze plekken worden aangepakt zodat ze later niet voor problemen kunnen zorgen.
Door het slechte weer van de afgelopen dagen hebben we niet de voortgang kunnen maken die we willen. Aankomende week lijkt het weer beter te worden en gaan we vol aan de slag met het verder graven en inrijden van zand.
Om kosten te besparen, nemen we zoveel mogelijk mee vanuit het huidige complex. We zullen ook de onderbouw van de 2 huidige velden hergebruiken. Dit betekent dat de komende weken het huidige veld 2 wordt ontmanteld en de lichtmasten worden verwijderd. Dit betekent dat er vanaf komende week alleen nog veld 1 en het miniveld beschikbaar zullen zijn voor wedstrijden en trainingen. Vanuit de TC zal hier meer informatie over volgen.