Bedankt Sponsoren en Hartsvrienden!
29-10-2016  |

Beste Sponsoren en Hartsvrienden,

Wat zijn we met zijn allen trots op onze nieuwe accommodatie. Het bijzondere is dat dit mogelijk is gemaakt door heel veel verschillende betrokken partijen die de club een warm hart toedragen.

Wat te denken van alle kinderen die de afgelopen maanden op de meest ludieke wijze geld bij elkaar hebben gebracht. Van het verkopen van paaseitjes tot aanmaakblokjes. Het verkocht als een speer.

Maar ook het Torenspektakel, de loterij, het verkopen van wafels…. Langzaam groeide de spaarpot en werd het nieuwe clubhuis een stukje van ons allemaal.

Tijdens het proces van aanbesteding en bouw meldden zich steeds meer betrokken ouders en sponsoren, met de mededeling dat ze graag een steentje wilden bijdragen. Ongelofelijk hoe gul men is geweest. Vandaar dat wij langs deze weg enkele van deze bijzondere mensen nogmaals in het zonnetje willen zetten. Wat te denken van Goesten en Goesten, die alle tafels en stoelen heeft gesponsord. Dankzij Jumbo zitten wij er deze winter warmpjes bij door een fenomenale open haard. De dames (van jong tot oud) hebben de chillbanken van Lensen projectinrichting ontdekt en dankzij Hitachi ligt ons dak vol de meest geavanceerde zonnepanelen. Natuurlijk moet de boel ook nog schoongemaakt worden en dankzij Kärcher kan dat! De score wordt eindelijk goed bijgehouden door Petrol Sign. En last but not least zijn de kamerbrede wandpanelen met prachtige afbeeldingen van onze mooie stad geleverd door Plano Plastics.

Het is bijna om stil van te worden dat al deze ouders en oud leden hiervoor hebben gezorgd, dank dank dank!

De mooie omschrijving die een betrokken lid gaf was; " we hebben een clubhuis en geen kantine”. Laten we hopen elkaar nog vele jaren in dit huis te mogen ontmoeten en er samen van te genieten.