Young Umpire Challenge
19-5-2017  |

Op zaterdag 24 juni bruist het weer van het talent op HC Gooische: dan organiseren we voor de 12e keer de Young Umpire Challenge! Ook dit jaar vindt die weer plaats in combinatie met "D Day” – het officieuze landskampioenschap voor jongens- en meisjes-D-teams.

Ik nodig jullie jonge, enthousiaste clubscheidsrechters (+/- 14-18 jaar) hier graag voor uit. De dag bestaat ook dit jaar weer uit verschillende leerzame clinics, gegeven en begeleid door top-bondsscheidsrechters uit de Hoofd- en Overgangsklasse. Zij staan opnieuw klaar om jullie jonge clubscheidsrechters nog meer te leren over het fluitvak en hun ervaringen te delen. Sommige deelnemers krijgen bovendien de kans een wedstrijd te fluiten tijdens de D-kampioenschappen. Zij fluiten die wedstrijden samen met ervaren bondsscheidsrechters en worden daarbij ook begeleid.

Voor meer informatie (o.a. het filmpje met beelden van vorig jaar) & aanmelden: https://www.knhb.nl/ kenniscentrum/scheidsrechters/ evenementen-voor- scheidsrechters

Aanvang: 10.00 uur. Deelname is gratis.