HARTSVRIENDEN UPDATE
2-12-2017  |
Beste Hartsvrienden,

Dankzij jullie bijdrage hebben we het afgelopen jaar 5 projecten kunnen realiseren. Op de twee grote tv’s in het clubhuis zijn de speelschema’s en veldindeling te zien en komen onze sponsoren voorbij.

Daarnaast hebben we een prachtige beamer en scherm opgehangen waardoor scheidsrechters cursussen en andere presentaties goed zichtbaar zijn en grote sportevenementen live bekeken kunnen worden.

De keuken is voorzien van een smoothie apparaat waardoor de kinderen gezonde drankjes voorgeschoteld krijgen en er zijn twee professionele tosti apparaten aangeschaft in plaats van de voorgestelde pizza oven, aangezien onze keuken al over een grote oven beschikte.

Het door jullie mogelijk gemaakte clublogo aan de buitenzijde van het clubhuis wordt in december opgehangen en zal prachtig verlicht zijn waardoor de club van ver af herkenbaar is.

De trainers zijn jullie eeuwig dankbaar nu in het voorjaar een deel van de velden van dividers zullen zijn voorzien, zodat de ballen niet meer doorschieten en de trainingen ongestoord kunnen verlopen.

En last but not least kan er dankzij jullie hulp een speeltuin worden gebouwd die mede dankzij de gulle sponsoring van "het Zusje” en een andere ouder ook geheel gefundeerd en afgewaterd wordt.

De Hartsvrienden vormen een belangrijke kern die de club een warm hart toedraagt en die deze extra projecten mogelijk maakt.

Voor iedereen die nog geen Hartsvriend is meld je aan via:
DANK DANK DANK DANK DANK DANK