Inhaalweekend 31 maart
17-3-2018  |
Wat een kou! Zoals jullie hebben gemerkt zijn alle wedstrijden op de zaterdag afgelast. Hoe het voor de senioren morgen gaat is nog niet bekend. Er zou zomaar eens een hittegolf vannacht kunnen komen. Dan gaan de wedstrijden zomaar door.

Wat is er nu gebeurd dit weekend? In overleg met district functionarissen (bv Eduard ter Doest, ons hoofd tc, is dat voor de jongste jeugd in district zuid) zijn de wedstrijden voor de jongste jeugd collectief afgelast. Dat is voor de bond al heel bijzonder. De afgelasting van de wedstrijden voor de elftallen wordt gedaan door de clubs zelf.
Bij ons is daar de wedstrijdcommissaris (Marielle Louvet) voor verantwoordelijk. Samen met de TC overleggen die dan wat er met de wedstrijden moet gebeuren.
Zoals jullie merkten vonden zij het niet verantwoordelijk om vandaag te spelen (velden bevroren en gevoelstemperatuur onder de -10).
De wedstrijden van zondag worden morgenochtend bekeken. Dat al op alle clubs gebeuren en die clubs beslissen dan wat zij gaan doen. Dara worden we dan morgen van op de hoogte gesteld.

Voor de zaterdagwedstrijden is de inhaaldag iig al bekend. DAT IS 31 MAART.
En ja dat zal best ongemakkelijk zijn. Dit is door de bond besloten en dus moeten we dan de wedstrijden inhalen. Hou daar rekening mee.
(Teams die niet komen opdagen worden door de bond beboet!!! Boetes die we door zullen belasten naar de teams)

Voor vandaag, Hou het warm en gezellig. En neem extra warme chocolade melk om warm te worden.

Met vriendelijke groet

Patrick Fiolet