Beste (aspirant) Sponsor,

Onze hockeyclub is al jarenlang een springlevende actieve club met leden uit de hele Bommelerwaard. De club is een gezellige familievereniging bestaande uit circa 650 leden van jong tot oud. Sinds 2016 zijn wij gevestigd op een schitterend nieuw complex aan de Van Heemstraweg in Zaltbommel. Onze fraaie accommodatie bestaat uit een prachtig en gezellig clubhuis, één waterveld en twee zandkunstgrasvelden.

We hebben veel jeugdleden. Op de eerste plaats is het is onze ambitie om de jeugd de ruimte te geven om zich verder op hockeygebied te kunnen ontwikkelen. Wij hebben daarvoor extra middelen ingezet, zoals het aantrekken van professionele jeugdtrainers.

Het op peil houden van alle faciliteiten voor prestatie- en recreatiehockey en voor het organiseren van extra activiteiten. (bijv. mini-slotdag, clinics en toernooien)

Onze doelstelling is dat wij voor alle leden gewoon een gezellige familieclub blijven.

Om al deze ambities te kunnen verwezenlijken is geld nodig. Sponsorinkomsten zijn onmisbaar voor de club.

Met heel veel plezier mailen wij u de mogelijkheden! Wij horen graag van u!

Met sportieve groet,

De sponsorcommissie van MHC Bommelerwaard