Corona update 15 oktober 2020
15-10-2020  |

Naar aanleiding van de persconferentie van dinsdagavond en de daarin aangekondigde nieuwe maatregelen vanuit de overheid, worden vanaf woensdag 14-10-2020 22.00 uur alle hockeyactiviteiten (wedstrijden en trainingen) van de senioren (vanaf 18 jaar) stilgelegd.

Onze jongste jeugd en junioren (tot 18 jaar) mogen nog wel trainen, maar ook voor hen komen de competitie- en oefenwedstrijden tegen andere clubs te vervallen voor de komende 4 weken. Het trainingsrooster blijft voor hun ongewijzigd.

Ook ons clubhuis en de kleedkamers blijven gesloten.  Keepers mogen hun spullen uit de lockers halen, maar moeten buiten omkleden.

De toiletten zijn via de hoofdingang tijdens de trainingen wel toegankelijk. Alle verdere regels t.a.v. toeschouwers en het betreden van ons complex blijven onveranderd gehandhaafd.

Tot slot

Naleven van deze regels kunnen wij (bestuur, medewerkers en vrijwilligers) niet alleen doen. Spreek elkaar aan en vooral: neem je eigen verantwoordelijkheid door je aan deze regels te houden. Gebruik je gezonde verstand! Ook al schat je de kans dat er via jou besmettingen plaatsvinden misschien "klein” in, de gevolgen kunnen zeer groot zijn. Het zou kunnen betekenen dat we alsnog niet kunnen hockeyen dit seizoen. We moeten het met z’n allen doen!

Wij wensen jullie een plezierig, veilig en sportief seizoen!

PS: Let op, afhankelijk van de ontwikkeling van het virus kunnen de maatregelen in de komende periode nog worden aangepast! Houd de website/app in de gaten.