We mogen iedereen vanaf zaterdag 26 juni weer welkom heten !!!!
24-6-2021  |

We hebben goed nieuws! Op zaterdag 26 juni wordt de volgende stap van het openingsplan gezet en is alles weer "bijna normaal”.  Op ons complex gelden de volgende maatregelen:

Toeschouwers welkom tijdens trainingen en wedstrijden

Iets waar we al lang met z’n allen op gewacht hebben... publiek is vanaf zaterdag 26 juni a.s. ook weer toegestaan bij trainingen en (oefen)wedstrijden, maar wel op een vaste plek en 1,5 meter afstand blijft nog even de allesbepalende norm.

Dus je kind en het team aanmoedigen kan weer 🙌

Kleedkamers gesloten

De kleedkamers en douches blijven gesloten.

Kantine en terras

Onze horeca en terras is ook open voor een drankje, maar wel nog met de regel dat een vaste zitplaats en 1,5 mtr afstand verplicht is.

Samen sterk

Het einde lijkt in zicht, maar we willen benadrukken dat het van groot belang blijft dat wij hier samen de schouders onder blijven zetten. Neem je eigen verantwoordelijkheid door je aan deze regels te houden en durf ook elkaar eropaan te spreken als het onverhoopt even misgaat. Ook bij uitwedstrijden vragen wij je om je op de hoogte te stellen van de regels van de betreffende club en respecteer deze.