Train met Timo Meijer ( Nederland -19) tijdens de herfstvakantie!
24-9-2021  |

De Ridder Hockey biedt op maandag 25 oktober dit unieke kamp aan dat volledig in het teken van de Olympische Spelen staat, in samenwerking met de club.

Heb jij altijd al eens de kans willen hebben met een echte jeugd international te willen trainen op je eigen cluppie, dan is dit is dit jouw moment!

Future Olympic Special maandag 25 oktober

Voor kids uit de jongste jeugd F,E6&E8 jeugd & kids uit de D-C jeugd( leeftijdsgroepen trainen apart) is er deze unieke Future Olympic-special met niemand minder dan Nederland onder 19  & Kampong speler Timo Meijer!

De Belangrijkste basics in combinatie met vette trucs , uitdagende tools + de coole De Ridder Hockey staff en dat allemaal in teken van de Olympische Spelen van Tokyo 2021!

Wat kun je nog meer verwachten?

- Training + meet & greet met Timo Meijer

- Technische skills sessie tijden ochtendprogramma

- Olympische battle toernooi tijdens middagprogramma

- Gaaf sociaal programma met o.a. Olympisch schminken & obstaclerun

- De Ridder Hockey diploma voor alle deelnemers na afloop

- Diverse prijzen leuke hockeyprijzen te winnen tijden het Olympisch toernooi

Luister naar het bijzondere verhaal van Timo die ruim 2 jaar geleden een ernstige ziekte overwon, zich terug knokte en deze zomer met Nederland onder 19 een zilveren medaille veroverde op Het Europees Kampioenschap In Spanje en zijn Olympische droom!

Voor meer informatie en aanmelden

Let op: 5,00 vroegboekkorting t/m 30 september

Hybride model

De Ridder Hockey levert ook tijdens dit event maatwerk!

Aanmelden is daarom mogelijk voor de ochtendtraining/middagtraining ( 09.00 tot 12.15 & 12.45 tot 16.00 ) of een volle dag van 09.00 tot 16.00 ( met de mogelijkheid tot opvang tussen 16.00 & 17.00).

Boek zonder zorgen!

Uiteraard zijn alle kampen Corona-proof, maar wanneer de kampen onverhoopt toch niet doorgaan, bieden we de mogelijkheid het kamp op een later moment in te halen. Heb je toch liever je geld terug, dan is dit uiteraard ook geen probleem!

Lees hier meer over

Promotiefilmpje De Ridder Hockey