Corona-update (14-1): versoepelingen voor de sport
17-1-2022  |

Tijdens de persconferentie zijn versoepelingen aangekondigd, die ingaan op zaterdag 15 januari en gelden tot in ieder geval dinsdag 25 januari as. De nieuwe maatregelen betekenen dat binnen én buiten mag worden gesport, zonder beperking op leeftijd of eindtijd. Goed nieuws dus voor onze 18-plussers.

Yess, goed nieuws voor de senioren

Buitensporten in teamverband is ook weer mogelijk voor de seniorenteams.

Wintertrainingen

De junioren en jongste jeugd kunnen blijven trainen volgens het trainingsschema. De wintertrainingen zijn vanaf dinsdag 18 januari ’22 op dinsdag en woensdag, inhaaldagen op zaterdag, trainingsschema staat in de app.

Onderlinge wedstrijden

Competitiewedstrijden zijn niet toegestaan. Onderlinge wedstrijden binnen de club zijn wel toegestaan, deze kunnen aangevraagd worden bij het wedstrijdsecretariaat.

Clubhuis dicht

Met de sluiting van de horeca blijft ook ons clubhuis weer gesloten. Tijdens trainingen en oefenwedstrijden zijn de keeperslockers bereikbaar voor alleen de keepers.Toiletten, kleedkamers en douches blijven gesloten, ga voor de training of oefenwedstrijd thuis naar het toilet.

Toeschouwers niet toegestaan

Helaas zijn toeschouwers/ouders nog niet toegestaan bij trainingen en onderlinge wedstrijdjes.

Basisregels

We roepen iedereen op om alle overheidsrichtlijnen in acht te nemen en zich te houden aan onderstaande basisregels:

• Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen
  • Was vaak en goed je handen, juist ook voor en na bezoek sportlocatie
  • Houd 1,5 meter afstand