Bezoek burgemeester tijdens Bommelcup
7-3-2023  |
Zaterdag was de burgemeester Pieter van Maaren op onze club! Hij kwam voor een informeel bezoek tijdens de Bommelcup kijken naar de wedstrijd tussen oud en nieuw Heren 1. Hij heeft de twee teams een mooie en sportieve wedstrijd gewenst en de beginslag gefloten. Samen met zijn vrouw hebben ze de hele wedstrijd gekeken en hebben we ze binnen en buiten een rondleiding gegeven. Ze waren erg enthousiast over onze mooie vereniging en vertelden dat ze het heel gezellig hadden gevonden.

Jongerencommissie, super bedankt weer voor het organiseren. Het was een prachtige opening van het tweede deel van het seizoen en een mooi evenement voor ons jubileum jaar. Een feestje om niet te vergeten!

Ook willen we fotograaf Gijs van Tuijl bedanken voor de prachtige foto’s die hij van de wedstrijd heeft gemaakt, zo ook deze met de twee teams, de scheids en de burgemeester: