Matchplay Minikamp op onze velden laatste week vakantie!
12-7-2017  |
Na het succes van de laatste jaren komt het leukste minikamp van Nederland dit keer in de laatste week van de zomervakantie naar MHC Bommelerwaard! In plaats van vallende blaadjes in de herfstvakantie dit keer een minikamp geheel in zomerse stijl!

Elke dag training van ons ervaren trainersteam en een clinic van een Hoofdklassespeler! Meet je slagsnelheid met de speedmasters, verbeter jouw techniek op het spectaculaire Matchplay skills parcours, Test jouw behendigheid met hockeystick en bal, leer trucjes of speel knotshockey in de opblaasbare Matchplay Arena! Het hockeyen wisselen we af met een uniek recreatief programma.

Het kamp is inclusief stevige lunch, drinken, tussendoortjes en het officiĆ«le Matchplay Hockeyshirt! Deelname is speciaal voor leden van de vereniging en omliggende verenigingen. Eventuele vriendjes of vriendinnetjes zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Ben jij tussen 5 en 13 jaar en zoek jij een sportieve invulling van je zomervakantie Kom dan ook naar het leukste mini-Hockeykamp van Nederland!

Datum van het mini Hockeykamp:

21, 22 en 23 augustus 2017 (van 09.00-17.00 uur).

Kosten: €149,- per persoon

Kijk op: www.minikamp.nl voor meer informatie en schrijf je snel in!

We zien je in de zomervakantie!