NOT IN MY HOCKEYCLUB!
12-12-2017  |
Vandaag stond er een stuk in diverse kranten over het soms onveilige klimaat op sportverenigingen.

Hieronder een link naar zo'n stuk:

Wij allen moeten hier super duidelijk zijn: NOT IN MY HOCKEYCLUB!
Dit mag en kan niet bij ons. Een veilig klimaat is datgene wat we met zn allen willen en wat we ook moeten bieden.

Heb je ooit het gevoel dat er iets niet klopt? Gaat er iemand te ver? Wil je iets kwijt? Wordt je gepest? Wat dan ook waarvan je vindt dat dit niet thuishoort in een veilige omgeving?

Daar hebben we vertrouwenspersonen voor. Zij luisteren naar je en zij kunnen ook ingrijpen indien nodig. Dat doen ze natuurlijk in het volste vertrouwen en als jij het nodig vindt ook volledig anoniem.

Met vriendelijke groet
Patrick Fiolet

Onze vertrouwenspersonen zijn Annemieke Nijman 06-265 201 76 en Nancy van Leeuwen 06-510 729 57. Bel ze gerust als jij dat nodig vindt.