Nieuwsbrieven - MHC Bommelerwaard Nieuwsbrief 1/2012

Beste {member_firstname},

Hoera - eindelijk mogen we weer de wei in!! Alle trainingen zijn inmiddels begonnen en de eerste competitiewedstrijden gaan van start op 8 september. Met 36 goed gevulde teams op de zaterdag en zo'n 9 senioren teams op de zondag gaan we een bruisend seizoen tegemoet. Complimenten aan alle commissies en vrijwilligers voor het geweldige werk dat weer verricht is om het voor iedereen naar zijn zin te maken en de wensen af te passen binnen de mogelijkheden.

Met de start van het nieuwe seizoen is ook de verse website gelanceerd. Een site waar je als lid of belangstellende goed je informatie kunt vinden. Deze nieuwe site biedt ook veel meer gebruiksmogelijkheden om met je team te communiceren, wedstrijd-verslagen of foto's te plaatsen. Veel opties op de site worden pas zichtbaar nadat je ingelogd bent en deze login/paswoord krijg je toegestuurd op het emailadres dat we van je geregistreerd hebben. Ook heb je de mogelijkheid om zelf je eigen gegevens aan te passen.

Verder kan de club niet bestaan zonder inzet van veel vrijwilligers. We hebben nog een aantal cruciale mensen nodig om in te zetten. Als je nog geen bijdrage levert - kijk dan op de website voor een overzicht van de openstaande vacatures!

Dit seizoen gaat knallen met veel, goed en gezellig hockey. Maar ook feesten en partijen. Zo vieren we het 35 jarig bestaan van onze club. Hier krijg je nog meer over te horen. Overigens zoeken we ook nog vrijwilligers om hier invulling aan te geven!!

Veel speelplezier in seizoen 2012-2013!!

Met sportieve groet,

MHC Bommelerwaard