Hockeykamp in de herfstvakantie ism sportBSO AFGELAST!
29-8-2020  |

Beste ouders,

Gister en vandaag hebben wij als organisatie gekeken of en in welke vorm ons kamp doorgang kon vinden. Na vele opties bekeken te hebben, en in overleg te zijn geweest met gemeente en bestuur, rest ons helaas geen andere optie dan het kamp te cancelen en het verzetten naar de voorjaarsvakantie. Wij vinden dit enorm jammer voor alle kinderen en trainers/begeleiders die zich op dit kamp verheugd hadden.

Ouders van kinderen die lid zijn van MHC Bommelerwaard krijgen het betaalde bedrag automatisch terug gestort op hun rekening. Is uw kind geen lid, mail ons dan even uw naam en rekening nummer, we storten u de inschrijf kosten dan uiteraard ook terug.

Vriendelijke groet,

Hockeykamp organisatie MHC Bommelerwaard

Spelenderwijs hockeyen met gegarandeerd fun

Voor de kleine hockeyfans en niet hockeyers organiseert MHC Bommelerwaard een HerfstvakantieKids Hockeykamp. Een dagkamp met een mix van hockey en plezier!

Je speelt in team van maximaal 5 kids met begeleiding. Met deze begeleider)s' ga je leuke activiteiten ondernemen en krijg je een gevarieerd programma aangeboden met hockey training, behendigheidsoefeningen, spelletjes, springkussen, een hockeytoernooi en nog een leuke verrassing!

Deelnemers hockeyers en niet hockeyers
Data dinsdag 20 oktober t/m donderdag 22 oktober
Tijden van 8:30 (inloop) tot 16:30 (uitloop 17:00)
Leeftijd 6 tot en met 9 jaar