Update 30 september: corona maatregelen
29-9-2020  |

Op 28 september zijn nieuwe maatregelen aangekondigd door de overheid. Deze gelden per dinsdag 29 september vanaf 18.00 uur en zijn ook van invloed op de (hockey)sport. Het goede nieuws is dat sporten mogelijk blijft. Helaas moeten de sportkantines dicht en is publiek niet toegestaan bij trainingen en wedstrijden.

Op dit moment wordt hard gewerkt door de sportbonden, waaronder KNHB en NOC*NSF, aan handvatten voor de sportsector. In de loop van de dag verwachten we dus meer informatie. Daarop vooruitlopend willen we alvast benadrukken dat vanaf vandaag de volgende maatregelen (weer) gelden, voorlopig voor de periode van de komende drie weken:

TOESCHOUWERS
  • Geen publiek op het complex tijdens trainingen.
  • Geen publiek op het complex bij wedstrijden op MHC Bommelerwaard.
  • Bij uitwedstrijden van ABCD-teams en de jongste jeugd vallen de benodigde rij-ouders onder teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Wij verzoeken bezoekende teams om het aantal rij-ouders te beperken tot een maximum van 5 personen per team incl. twee coaches.
  • Bij thuiswedstrijden van junioren/jongste jeugd zijn maximaal twee coaches van MHC BOMMELERWAARD per team toegestaan op het complex.

REGISTRATIE
  • Bij de wedstrijden moeten de coaches en rij-ouders zich registreren via de smartphone en de QR-code. De QR-code hangt zichtbaar op het complex, maar dit kan ook al thuis worden gedaan via de link:

• Spelers en trainers worden automatisch geregistreerd via het trainings- en wedstrijdschema.

TEAMS
  • Vriendelijk verzoek aan teams om na de training en wedstrijd het complex te verlaten.
  • Kom omgekleed naar de club en neem een gevulde bidon mee.
  • Ouders/verzorgers kunnen tijdens trainingen en thuiswedstrijden op de parkeerplaats in de auto verblijven.
  • Onze kabouters en jongste jeugd worden door de trainer opgehaald bij de poort.
  • Spelers mogen niet eerder dan 10 minuten voor hun training het complex betreden
  • Teams mogen niet eerder dan 30 minuten voor hun wedstrijd het complex betreden
  • Teamoverleg is niet toegestaan op het terras
  •    HORECA

• De bar en het terras zijn gesloten. Het is niet toegestaan om eigen consumpties te gebruiken op het complex.
  •  Het clubhuis is gesloten, m.u.v. toiletten en de toegang tot de lockers van trainingsmaterialen en keeperstassen.

NB Aanvullende maatregelen zijn mogelijk. Houd de website in de gaten voor actuele berichten.

Daarnaast roepen we iedereen op om je goed aan alle maatregelen te houden. Was je handen regelmatig, schud geen handen en houd afstand. Werk ook mee aan alle andere maatregelen op club en de verenigingen waar je op bezoek komt. Alleen op die manier kunnen we in elk geval met elkaar blijven hockeyen, al is dat dan voorlopig zonder publiek.

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024
28-6 Dineren met de Heren