Aangepaste Spelregels en afspraken ivm trainingen en oefen wedstrijden
20-3-2021  |
In verband met de trainingen van senioren vanaf 27 jaar zijn de regels en afspraken aangepast !!!

Hoe zit het ook alweer met de afspraken op MHC Bommelerwaard? Hieronder zetten we ze op een rij:

Trainingen en onderlinge wedstrijden
  • Het schema voor trainingen en (oefen)wedstrijden is zichtbaar in de hockey app. Ook de oefenwedstrijden staan op zaterdag aangegeven in de app, zo is voor iedereen alles zichtbaar.
  • Kom omgekleed naar de club en neem een gevulde bidon mee. Verlaat het complex direct na je training of wedstrijd. Blijf niet hangen bij een oefenwedstrijd van een vriend of vriendin!
  • Tijdens de avondklok worden de trainingen afgerond om met eindtijd 20:30 uur. Insteek is dat alle jeugd om 20:35 uur op de fiets zit of in de auto stapt. Zo is iedereen veilig en op tijd thuis voor de avondklok van 21:00 uur. Neem hierin ook je eigen verantwoordelijkheid!
  • Kom maximaal 10 minuten voor aanvang van je training naar de club.
  • Bij een oefenwedstrijd ben je niet eerder dan 30 minuten voor aanvangstijd op de club. Een teambespreking houd je buiten. De ruimtes in de club zijn gesloten.
  • Ouders mogen kinderen met de auto afzetten of op de fiets brengen tot de ingang van het terrein. Indien noodzakelijk kunnen ouders wachten in hun auto op het parkeerterrein. Let erop dat ook hier 1,5 meter afstand wordt gehouden.
  • Senioren van 27 jaar en ouder mogen met maximaal 30 personen trainen. Zij mogen geen onderlinge wedstrijden of competitie spelen.
Toeschouwers
  • Geen toeschouwers toegestaan op het complex tijdens trainingen en (oefen)wedstrijden.
  • Bij een (oefen)wedstrijd is het maximaal aantal personen begeleiding gesteld op 2. Daarnaast mogen er 2 scheidsrechters per wedstrijd aanwezig zijn.
  • Sporters, die klaar zijn met hun eigen wedstrijd of training worden gezien als toeschouwers. Vriendelijk verzoek om de sportaccommodatie z.s.m. te verlaten.
Clubhuis
  • Onze kantine is open op woensdag en vrijdag van 20.00 tot 22.00 uur voor leden en vrijwilligers, reserveren is verplicht.
  • Kleedkamers zijn gesloten
  • Keepers mogen hun spullen pakken in de locker en kleden zich buiten om. Overige spelers blijven buiten!!!
Quarantaine en Tests
  • Heb je klachten, blijf thuis en laat je testen. In afwachting van de uitslag kom je niet naar de club. Volg de aanwijzingen op van de overheid mbt testen en quarantaine.
  • Houd je aan de maatregelen.
  • Was regelmatig je handen, Zeker voordat je naar de club komt om te trainen of spelen.
  • Schud geen handen. Houd afstand.
Alleen op deze manier kunnen we in elk geval met elkaar blijven hockeyen, al is dat dan voorlopig zonder publiek.

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024
28-6 Dineren met de Heren