Corona update 13 november 2021
13-11-2021  |

✔️ Corona update (14-11)

13-11-2021

Met de nieuwe gedeeltelijke lockdown die het demissionaire kabinet vrijdagavond heeft aangekondigd, gaan de komende drie weken opnieuw de hekken van de sportverenigingen dicht voor publiek. De aangekondigde maatregelen worden de komende week nog uitgewerkt door NOC*NSF en de Veiligheidsregio en natuurlijk proberen wij op de website steeds informatie te geven over de actuele situatie.

Op dit moment kunnen we in ieder geval uitgaan van het volgende:

Met ingang van zondag as geen publiek
Met ingang van zondag 14 november geldt dat wij geen toeschouwers meer mogen toelaten op het complex tijdens trainingen en wedstrijden. Onder toeschouwers vallen ook de ouders/verzorgers en rij-ouders van de eigen teams.

Voor de komende tijd vallen wij terug op de bekende maatregelen van vorig seizoen:

• Geen toeschouwers van het thuisteam op het complex bij thuiswedstrijden. Per team is het maximum aantal volwassenen gesteld op 2 personen.
  • Bij uitwedstrijden van ABCD-teams en de mini's vallen de 'rij-ouders' onder de teambegeleiding, die mag blijven kijken naar de wedstrijd. Wij verzoeken bezoekende teams om het aantal volwassenen (teambegeleiding en rij-ouders) te beperken tot een maximum van 6 personen per team inclusief coaches
  • Langs de velden 1,5 meter afstand.
  • Ouders/verzorgers kunnen tijdens trainingen en thuiswedstrijden in de auto verblijven op de parkeerplaats.
  • De spelers in de miniteams kunnen voor de training worden afgezet bij de het hek. Vriendelijk verzoek om hier 1,5 meter afstand te bewaren en niet te lang te blijven staan.

Bar en clubhuis
De horeca moet om 20.00 uur dicht en in de horeca is een zitplaats verplicht. Of dit ook geldt voor sportverenigingen zal de komende week worden uitgewerkt. Zondag as is het clubhuis in ieder geval nog geopend voor de spelende teams.

QR-code wordt gescand bij entree van het clubhuis

• Ben je 18+ en wil je gebruik maken van horeca, wc's, kleedkamers of andere binnenfaciliteiten in het clubhuis.  Zorg dan dat je jouw QR-code en ID bij de hand hebt.
  • Het clubhuis is alleen te bereiken via de ingang op het terras. Alle andere ingangen zijn gesloten. Ook het verlaten van het clubhuis doe via de ingang links in de kantine.
  • In het weekend wordt je QR-code gecheckt door het barpersoneel.
  • De ruimtes met de keepers- en teamlockers zijn vrij bereikbaar.
  • Bij wedstrijden wordt een QR-code gevraagd bij 18+.

Anderhalve meter is het advies

Algemeen advies is om weer 1.5 meter afstand te houden van elkaar, dus ook tijdens de line-up, een bespreking op het veld en in de dug-out.

9-5 Hutsel Frutsel Toernooi 2024
28-6 Dineren met de Heren