Open selectietraingen voor Dames 1 en Heren1 MHC-Bommelerwaard
5-6-2013  |

Hallo Dames en Heren,

Vrijdag 14 (dames), dinsdag 18 juni (dames en heren) en vrijdag 21 juni (heren) zijn de selectietrainingen voor het nieuwe seizoen, waar jullie allemaal van harte voor zijn uitgenodigd. Als je kans wilt maken om volgend jaar in een prestatieteam Dames 1 of Heren 1 te spelen moet je zeker komen!

Wanneer je meedoet aan de selectietraining, gaan we er van uit dat je het leuk vindt om prestatiegericht hockey te spelen en dat je gemotiveerd bent. Als je de selectie van het prestatieteam niet hebt gehaald, wordt je weer terug ingedeeld in het team waarin je zat of je zit nu in de A junioren en moet vanwege je leeftijd naar de senioren.

De selectie training is een open training waarin iedereen kan laten zien wat zijn/haar hockey vaardigheden zijn. Ook wordt er informatie ingewonnen bij hockey academie (selectie trainingen jeugd), de trainers en coaches van dit afgelopen jaar. Spelers die in eerste instantie niet geselecteerd zijn, maar graag prestatiegericht willen hockeyen kunnen zich na bekend maken van de selectie melden bij de TC senioren ([email protected]), welke in overleg met de trainers en coaches van de prestatieteams zal bepalen of iemand alsnog wordt toegelaten tot de definitieve selectie van een prestatieteam.

Het is mogelijk dat er gedurende het seizoen wijzigingen zullen optreden in de teamindelingen van de prestatieteams. Deze wijzigingen worden in overleg tussen de trainers en coaches van de prestatieteams en de TC senioren doorgevoerd.

De trainingstijden zijn (zorg dat je een kwartier van te voren aanwezig bent):

· Heren 1: Dinsdag 18 juni 20:00-22:00 uur

· Heren 1: Vrijdag 21 juni 20:00 – 22:00 uur

· Dames 1: Vrijdag 14 juni 20:00 – 22:00 uur

· Dames 1: Dinsdag 18 juni 20:00 – 22:00 uur

Het is de bedoeling dat je bij beide trainingen aanwezig bent om een zo goed mogelijk beeld van iedereen te krijgen.

Als je mee wilt doen met de selectie trainingen dien je voor

donderdag 13 juni jezelf op te geven door een mail te sturen naar:

[email protected]

Mochten er nog vragen zijn mail gerust naar [email protected]. Veel succes en graag tot vrijdag 14, dinsdag 18 juni en vrijdag 21 juni!

Vriendelijke groet,

TC senioren