Funkey nieuws blok III
3-3-2014  |

Beste ouders/verzorgers van de Funkeykinderen,

In deze nieuwsbrief belangrijke data en mededelingen voor het laatste blok van dit seizoen blok III. Deze informatie komt binnenkort ook op de website van MHC Bommelerwaard te staan.

Woensdag 12 maart gaan we weer lekker buiten trainen. Om 16.00 starten we met blok III. Dit blok is een beetje anders dan anders. We  hebben besloten, door de grote vraag, om er een vierde groep bij te vormen! Meer kinderen vraagt ook wel wat meer organisatie en discipline.
Dit betekent dat wij alle kinderen graag 5 minuten  voor aanvang willen ontvangen, zodat we op tijd kunnen beginnen. Daarnaast horen we graag, mits dat mogelijk is, via mail of telefoon, wanneer uw zoon of dochter een keer niet kan komen. Ook met ziekte ontvangen we graag een afmelding.

Voor de nieuwe Funkeyleden: sportieve kleding en schoenen met zolen die niet te glad zijn, zijn voldoende. Op de eerste training ontvang je een leuk oranje trainingsshirt.

Ook met regen gaan de trainingen door. Regent het te hard of onweert het dan vangen we de kinderen in het clubgebouw op en doen we daar spelletjes.

Vergeet niet uw kind AF te melden als hij of zij NIET meer doorgaat met blok III via [email protected].  Gaat uw kind wel gewoon door dan hoeft u niets te doen.

De trainingen vinden plaats op:
12, 19, 26 maart
2, 9, 16 en 23 april
14, 21 en 28 mei

Aan het einde van dit blok zal er ook een Funkey Fiesta worden georganiseerd waar ook alle vriendjes en vriendinnetjes mogen komen! Hierover later meer.

We wensen u en vooral de kinderen nog leuke Funkeytrainingen. Tot op de woensdagmiddagen

Groeten,

Klaartje en Nelleke

en alle begeleiders Bart, Emma, Femke, Hedwig, Laura, Mees, Tess en Willemijn.