Funkey Nieuwsbrief oktober 2012
8-10-2012  |

Beste ouder(s)/verzorger(s),

in deze nieuwsbrief belangrijke data en mededelingen voor het eerste blok en het tweede blok. Deze brief is ook te vinden op de website van MHC Bommelerwaard (onder Club en Funkey). Hier staat ook andere informatie over Funkey op de club.

Vorige week hebben we niet al te best weer gehad, maar ook met regen gaan de trainingen door. Regent het te hard of onweert het dan vangen we de kinderen in het clubgebouw op en doen we spelletjes in de kleedkamers of kantine.

Woensdag 17 oktober is het herfstvakantie en zal er geen Funkeytraining zijn. De week erna zijn we allemaal weer op het veld te vinden.

Woensdag 21 november is de laatste Funkeytraining van het eerste blok. Het weekend er voor is Sinterklaas weer gearriveerd in Nederland en ook wij zullen hier een beetje op inspelen met voor de laatste afsluitende training het thema Sint en Piet (misschien met één hockey Zwarte Piet, maar dit is nog niet zeker).

We sluiten deze training met zijn allen binnen in de kantine af met chocolademelk, pepernoten en een klein presentje. Hou er rekening mee dat deze training dan ook iets langer duurt dan de normale training. Graag ook op tijd aanwezig zijn!

Het tweede blok begint weer op woensdag 9 januari 2013. Zelfde tijd als de trainingen nu al zijn, de locatie is de Franciscusschool in Zaltbommel. Gedetailleerdere informatie volgt via mail en via de website een paar weken voor aanvang.

Vergeet niet uw kind AF te melden als hij of zij NIET meer doorgaat met Funkey via [email protected].  Gaat uw kind wel gewoon door dan hoeft u niets te doen. We horen graag wat de reden is van opzegging. Mochten jullie nog vriendjes of vriendinnetjes hebben die mee zouden willen doen, voor het tweede blok zijn er nog een paar plaatsen open!

We wensen u en vooral de kinderen nog leuke Funkeytrainingen! Tot op de woensdagmiddagen!

Groeten,

Suzanne Zandvoort, Nelleke Spronk en alle begeleiders!