Meep meep
19-10-2014  |
HERFSTVAKANTIE,

gisteren was de eerste dag van de herfstvakantie maar toch was er nog genoeg levendigheid op de club.

JA1 en MA3 die op pad gingen voor een uitwedstrijd.

Twee oefenwedstrijden waren er in de ochtend en de Benjamins die waren er al vanaf 09.00uur om lekker sportief aan de gang te gaan.

Ook waren er later in de ochtend enkele hockeyers die samen hadden afgesproken om even balletje te gaan slaan.

De Minicommissie regelt altijd netjes dat er één of meer oudervrijwilligers paraat staan om voor hun activiteit bij de bar in te springen maar dat was nu niet nodig.

Meep meep
Een paar andere ouders hadden aangevraagd om voor de Benjamins een broodje knakworst te serveren en dat ging met een verbluffende snelheid, hoge mate van efficiency en zelfs zonder sporen achter te laten. Soms kandidaten voor de barcommissie?

Verder was het gisteren goed weer, veel ouders mee, kopje koffie bij, zodat er gedurende een paar uurtjes veel gezelligheid op de club was.

Bar- en accommodatiecommissie