Heren I, SUPER SUNDAY, 3e helft een makkie
23-11-2014  |
Zondag 23 juni 2014

Heren I heeft in de wedstrijd 2-0 voorgestaan maar toch is het vandaag nog 2-2 geworden.Mooie wedstrijd met iets minder resultaat.Paar weken geleden voelde het gelijk spel als winst, nu echter als verlies.

MAAR.... ons sterk verjongde Heren I heeft zich herpakt en de 3e helft is glansrijk binnengehaald. Tegenstanders kunnen heel veel presteren maar de 3e helft behoort toe aan de mannen van MHC Bommelerwaard.

Tot een uur of zeven waren onze gasten nog present daarna werd het iets meer besloten.Toen ging het ook los (gecontroleerd).

Van meezingers als Piano man (again) tot nummers van Queen, Andre Hazes en AC/DC. Alles werd even gemakkelijk meegezongen aan de bar. De meezingers vlogen om de oren. De microfoon werd erbij gepakt en alle heren bewezen dat ze zonder schraamte en schroom wel heel goed konden zingen.

Avondeten was dit keer pizza's. Één pizza te weinig maar dit werd gebroederlijk opgelost doordat iedereen een stukje deelde.Het gerstennat smaakte er goed bij

Het was zo gezellig dat Tess (hockeybabe van MOP Vught) misschien wel gauw eens met de Mopkes van Vugt bij ons op visite komt. Snelle Jelle vond dat wel een goed idee. Sebas, Thomas, Justin, Gijs, Leon, Jochem en Remco natuurlijk ook.

Onofficieel heeft Heren I terloops het wereldrecord barkruk stapelen verbeterd. Hierbij zijn geen ernstig gewonden gevallen. Een enkele barkruk kwam iets ongelukkig neer maar een pilsje als troost zorgde voor beterschap.

Was u er dit keer niet bij? Probeer het een volgende keer mee te maken.
Borrelen met Heren I is nooit saai, altijd verrassingen en zeer zeker heel gezellig.

Vriendelijke groet,
Bar- en accommodatiecommissie