LADIES NIGHT (and a few men)
25-11-2014  |
Beste Ladies (and a few men),

Nog ÉÉN nachtje slapen en dan gaat het morgen los.
Vanaf 21.00uur is onze barman Justin one of the happy few en staat voor u klaar om de perfect serve te bieden.

Hugo is er ook bij morgen weten we inmiddels en dat zal zeker de gezelligheid verhogen.

Naast Dames II die ook altijd wel even een borreltje meepakken weten we nu al dat diverse Ladies de gezelligheid komen opzoeken.

Dus voor alle dames die nog een laatste duwtje in de rug nodig hebben om in de stemming te komen!

Volgt u dan onderstaande link en luister naar een golden oldie:

Kool&The Gang, Ladies night
https://www.youtube.com/watch? v=LjG7-5kbevo

of anders een liedje dat elke man op het lijf geschreven kan zijn voor de vrouw om wie hij geeft:

Wayne wade, Lady
https://www.youtube.com/watch? v=afrXc4ODb9c

Justin zal morgenavond proberen de lijn van de nostalgie die in deze liedjes huist als een heuse DJ proberen te bieden. (let wel: drankjes gaan voor.)

Tot morgenavond,
namens Bar- en accommodatiecommissie

Frits Busman

*** Eerdere tekst promo Ladies Night van 23 november jl.***

As woensdag is de laatste borrelavond van de eerste seizoenshelft.
Daarna gaan diverse teams in winterslaap om volgend jaar weer actief te worden.

U weet dat elke woensdag de Veteranen trainen en het na de training altijd gezellig is aan de bar of een tafeltje in de kantine. Vaak iets te knabbelen erbij of dat zelfs de frituur aan gaat.

Ook als er geen berichten zijn op de site. Memoreer dan voor uzelf dat de woensdagavond altijd gezellig is op de club. Onze barman Justin doet altijd zijn best om het voor iedereen naar de zin te maken. Easy listening muziek, mooi getapte pilskes of lekker glaasje wijn en dus altijd wel een knabbel bij.

Deze laatste woensdag zou natuurlijk wel heel erg opgeleukt worden als veel Ladies hun gezicht laten zien. Een wijntje of een lekker rosé bier; U vraagt en Justin doet voor u de perfect serve.

Deze woensdag zorgt uw gastheer voor een lekker kaasje bij uw drankje en wat toastjes.
Dus... maak uw agenda vrij en kom gezellig langs en ervaar de gezelligheid van de woensdagavondborrel.

Nog maar drie nachtjes slapen en dan is het al woensdag. Tot dan ..

Bar- en accommodatiecommissie

Frits Busman