Midweekborrel staat er gekleurd op
18-3-2015  |
De weken vliegen voorbij. Vanavond alweer een midweekborrel. Bar open vanaf 21.00uur

Altijd gezellig en sfeervol maar halen we vanavond vijftig tinten grijs? Dat is voor ons de vraag en ook een doorlopende uitdaging.

Zogauw we dit halen zullen wij dat heugelijke moment op een leuke manier samen met u vieren!

To all the woman we have asked before!
Is vanavond de avond dat u huis en haard even verlaat en de gezelligheid bij ons op de club opzoekt? Genieten van een wijntje of een speciaalbier, een hapje erbij en lekker bijkletsen? Dus wilt u 'uit' met een vriendin kom dan gewoon even langs. Komt u alleen dan ook zal de aanspraak er zijn. De heren gaan een goed gesprek niet uit de weg!

Voor de mannen die de Champions League wedstrijden volgen en thuis eens een keer niet de strijd aan willen gaan om voetbal te mogen kijken. De TV staat aan en u kunt eerste rang zitten aan de stamtafel van Heren I.

Dames II zullen er vast weer bij zijn. Veteranen AB doen steevast hun oefeningen voor de 3e helft op zondag. Meiden MA2 en MA3 weten dat ze na hun training welkom zijn om ook van de sfeer te komen genieten.

Justin uw barman en gastheer zal er zijn voor de perfect serve en eraan bijdragen dat u zich helemaal thuisvoelt.

We hebben best wel regelmatig spontane inloop naar aanleiding van de midweekborrel meldingen. Heeft u goed gememoreerd dat de borrel elke woensdagavond is? We zouden u graag vanavond of anders gauw een andere keer verwelkomen en zorgen dat u een fijne avond heeft.

Ons clubhuis ademt een mooie sfeer. De nieuwe meubels hebben daarin heel veel verbeterd! Het is bijna niet meer voor te stellen dat we circa een maand geleden nog ons oude meubilair hadden staan. Zeker in de avond met sfeerverlichting en candlelight straalt het clubhuis helemaal. Een gemis als u het u zelf ontneemt om daar niet van te komen genieten.

Eenmaal een keer een avond meegemaakt hebben, zal het u zeker doen smaken naar meer. Verwen u zelf en kom langs!

Vorige week is de trekking geweest van de winnaar van de dinerbon van Bistro In Petto. Cynthia Maas is de gelukkige die gezellig uit eten kan gaan. Cynthia van harte gefeliciteerd en stuur ons een leuke foto als je eenmaal bent geweest. In de bijlage een foto van de trekking die door Jaap Brummelkamp is gedaan.

Wat bieden wij vanavond?
Fijne ambiance;
Lounge muziek;
Hapje voor bij de borrel;
De mogelijkheid voor een potje schaak
(Heren I is al verknocht geraakt aan het spel dankzij de salontafel met schaakbord);
De wedstrijd FC Barcelona – Manchester city op tv;
Candlelight;
Mooi getapte goudgele rakkers;
Uitreiking van de dinerbon;
Voor de dames een gezellig hoekje bij de haard.

Dus wat let u?!
Tot ziens,