Minislotdag in zaltbommel daverend succes!
14-6-2015  |
Fantastisch bedankt allemaal!

Allereerst willen we onze vrijwilligers hartelijk bedanken voor hun tijd en inzet. Zonder jullie had de minislotdag niet door kunnen gaan. Dit waren: Annemijn Kosman, Mees Breuer, Floor de Haan, Floor Claessens, Anne Claessens, Danielle Duijzer, Esther Sturkenboom, Wessel v. Brakel, Lara de Kruijf, Diana Steiner, Wynke van der Pol, Lot van Berkel, Mijs van Berkel, Tessa Braam, Willemijn van Rosmalen, Cynthia Maas, Hilde Goudemans, Julia Memel, Maartjes Vermeulen, Merlijn van Rossum-Kern, Bart Vermeulen, Tom Vermeulen, Douwe Coster, Dirkjan Udo, Niels van Rosmalen, Timon Rameakers, Lex Warring, Else van Vliet, Sophie van der Meent, Astrid Bodar, Frits Busman & zijn barcrew.

Na binnenkomst over een heuse rode loper werd de minislotdag geopend door een opzwepende warming up, gegeven door Marsha van Oss van BootCamp Dance. Super energiek en vrolijk zoals we van haar gewend zijn.

Klaar voor de strijd zijn de bijna 30! teams daarna de velden opgerend om te hockeyen en hockeyspellen uit te voeren, zoals het "jeu de hockey”, "hockeyparcours”, etc. Spellen die allemaal hockeygerelateerd waren een grotendeels gemaakt door Frits en Eduard.

In de pauze waren er voor iedereen heerlijke poffertjes, natuurlijk ranja en ijsjes. Tijdens deze rustmomenten heeft de organisatie kritisch de uitdossing van de teams bekeken. Het was erg moeilijk een keuze te maken, maar slechts 1 team kan er het beste uitzien en dat was dit jaar: Uden M3F1. Hele goed meiden! Helemaal BLING BLING.

Daarnaast is er ook goed gespeeld. Het beste team was Rosmalen MF4. Zij hebben prachtige glitterende BLING BLING hockeyballen ontvangen. De speelster die op alle vlakken het beste was op deze dag, was Amber uit Den Bosch.  Dit is beloond met een superdeluxe stick. Het gehele prijzenpakket is ter beschikking gesteld door Stehmann sport Zaltbommel! Waarvoor onze dank.

Hierbij gaat ook onze dank uit naar alle overige sponsoren: PukArt voor de mooie bling bling uitnodigingen, De Etos voor de goodiebags, De Waterpoort voor de poffertjes, Jumbo voor de ijsjes en posters, Bommelsch verhuur voor de tenten en iedereen die achter de schermen heeft geholpen en wellicht onterecht hier niet vermeld is.

Bedankt!
De Minicommissie