2 nieuwe clubscheidsrechters+ (CS+)
10-4-2016  |

Afgelopen zaterdag was niet alleen prachtig weer maar ook een prachtige dag.

Thomas Luijendijk en Lex Warring zijn namelijk voor hun CS+ geslaagd!

De CS+-opleiding is bedoeld voor clubscheidsrechters die fluiten leuk vinden en beter willen worden. De opleiding is puur gericht op de praktijk en duurt maximaal één seizoen.

We hebben de opleiding in samenwerking met HC Den Bosch kunnen doen. Hierdoor hebben Lex en Thomas gisteren een prachtige wedstrijd met elkaar gefloten.

De streekderby tussen Den Bosch JA2 en MOP JA2 (1ste klasse!) werd door onze scheidsrechters naar een verdiende overwinning voor Den Bosch gefloten.

Wat opviel was dat er volledige controle door Lex en Thomas was in de wedstrijd. Ondanks de felle pot liep het niet een keer uit de hand en was het een feest om naar te kijken.

Namens het bestuur en de scheidsrechterscommissie VAN HARTE! Zowel Thomas als Lex willen heel graag door naar de Bondscheidsrechter opleiding en Ebbo Dekema die zowel bij Den Bosch als bij MHC Bommelerwaard medeverantwoordelijk is voor de selectie en begeleiding van scheidsrechters gaat ze dan ook voordragen voor deze opleiding!

Heb je vragen over de CS+ opleiding? Wil je weten welk niveau nodig is om op de opleiding te mogen volgen? Vraag Lex en Thomas rustig om hun ervaringen en laat het ons weten.

Voor meer informatie over CS+: http://www.knhb.nl/scheidsrechters/fluiten+op+de+club/opleiding+cs/cDU1896_Opleiding+CS.aspx