Persbericht Torenspektakel
24-4-2016  |

Tijdens het Torenspektakel op 17 april in Zaltbommel, zijn een aantal prijzen weggegeven.

Hierbij maken we die winnaars officieel bekend:

Cortina Fiets, beschikbaar gesteld door Van Osch Rijwielen

In de stand van Van Osch mocht iedereen een slagzin afmaken. Sophie Bouter heeft dat het beste gedaan, dus zij heeft een prachtige fiets gewonnen!

Ze heef de fiets vrijdag 22 april in de winkel in ontvangst genomen

Manon van der Kooij heeft het beste ingeschat hoe zwaar de noten waren. Ze schreef 5340 gram op, en het was 5383 gram. Knap gedaan! Zij heeft daarmee een Diner voor 2 bij het Bommels Bakhuys gewonnen.

Door te raden hoeveel walnoten er in een bak zaten, kon een radiografisch bestuurbare helikopter gewonnen worden. Winnaar van deze wedstrijd is Mick Jansen, 6 jaar. Het aantal noten was 555. (en Nick had 540 ingevuld)

Bij de snelheidsmeter op het hockeyveld werd gemeten hoe snel een hockeybal in het doel werd geslagen. Winnaar is Bram Hoven, die de bal met 118 km/u in het net sloeg. Hij heeft daarmee een Diner voor 2 bij Pannekoekenhuis de Waterpoort gewonnen.

Bij De Waal werd een weekend cabrio rijden weggegeven aan degene die het snelst een band kon verwisselen. Dat bleek Martijn van Eckte zijn: hij deed dat in 1 minuut en 11 seconden. Dus Martijn mag binnenkort gaan toeren in een Volkswagen cabrio.

Het Torenspektakel feliciteert de winnaars met hun prijs, en bedankt de sponsoren hartelijk voor het beschikbaar stellen van deze prachtige prijzen!

Alle winnaars zijn inmiddels op de hoogte gebracht.